October 21, 2012

Pay it Forward Giveaway / Nagradna igra Podari naprej


  It seems recently I'm quite lucky in winning at giveaways ;-)  After the fiber soup from Lori Anderson, the luck knocked on my door again with a little particular giveaway hosted by Sandra Young of Gypsy Road Beads. I commented in time and won a surprise gift from her.
 Zadnje čase imam kar nekaj sreče pri nagradnih igrah na blogih ;-)  Pred kratkim sem bila izbrana kot dobitnica raznovrstnih trakov na blogu Lori Andersen, sedaj pa sem zadela še skrivnostno nagrado na blogu Sandre Young od Gypsy Road Beads v nekoliko posebni nagradni igri.


  Let me introduce Sandra with one of her creations that I like very much and would be happy to wear. What will I receive from Sandra will be a secret until I receive her package...   
    Naj vam predstavim Sandro s sliko ene od njenih kreacij, ki mi je zelo všeč in bi jo z veseljem nosila. Kaj pa bom jaz dobila za darilo od nje, bo skrivnost vse do takrat, dokler ne dobim njenega paketa ...

Sandra Young's Tribal Conch Shell & Coral necklace


  And now IT'S YOUR TURN - you can WIN A SURPRISE GIFT FROM ME, you just need to agree to the following instructions:
   Zdaj pa JE PRILOŽOST VAŠA, da dobite SKRIVNOSTNO NAGRADO OD MENE - pri tem morate slediti naslednjim navodilom:

  I’ll send a surprise gift to the first three commenters on this blog post. The gift will be a handmade surprise by me and will be sent to you some time in the next 365 days (yep, mystery gift at a mystery time).
  To complete signing up you MUST play along too. To do this you must blog a similar post and pledge to make a surprise gift for the first three people who comment on it. So, are you in? Comment below and make sure you include your email address in the comment if your profile doesn’t include it already. If I cannot contact your easily, unfortunately that will mean you can not win and that would make me sad.
  Skrivnostno darilo bom poslala prvim trem, ki bodo napisali komentar pod to objavo. Darilo bo moje ročno delo in bo poslano na naslov zmagovalcev enkrat v naslednjih 365 dneh (tako je, skrivnostno darilo ob skrivnostnem času).
  Za uspešno sodelovanje MORATE to igro nadaljevati. To pomeni, da morate na svojem blogu objaviti podobno objavo in se zavezati, da boste izdelali skrivnostno darilo za prve tri osebe, ki bodo komentirale vašo objavo. Torej, ste za igro? Če ste, takoj pustite svoj komentar pod to objavo in navedite tudi svoj e-mail naslov, če ga nimate že avtomatično nastavljenega v vašem profilu. Če vas ne bom mogla enostavno kontaktirati, ne boste mogli zmagati v tej igri, kar bi me zelo razžalostilo.

 
  I’ll email the first three commenters for your snail mail address and a ask a few questions (likes/dislikes, favourite colours, sizes general stuff like that). 
  Prvim trem, ki boste pustili komentar, bom poslala e-mail sporočilo z nekaterimi vprašanji (poštni naslov, kaj vam je/ni všeč, priljubljene barve, velikosti in podobno).

 So, go and comment, now!!! It's funny to make a day to somebody with an mystery gift at a mystery time, isn't it? ;-)
  Zdaj pa takoj napišite komentar!!! Kaj ni zabavno polepšati dan nekomu s skrivnostnim darilom ob neznanem času? ;-)
 
  Wishing you a lucky day,
   Želim vam srečen dan,
 
 Alenka 

3 comments:

Unknown said...

Good job on the blog Alenka! Love love love it!!!

Mary Anne said...

What a great idea!! I would be happy to play.

Cheri said...

J would love to be a part of pay it forward!!
creativedesignsbycheri@yahoo.com